Webinar: Efektywne Contact Center
17 grudzień 2020
11:00
online
📢 Zadbaj o niezbędne w skutecznej walce o względy klientów narzędzia dla swojego contact center.
Nic tak nie zniechęca (albo nawet denerwuje) klienta, jak czekanie aż konsultant wywoła system i otworzy kartę rekordu. Zadbaj o to, by pierwszy ambasador Twojej firmy wraz z odebraniem połączenia miał wszystko do najlepszej obsługi klienta na ekranie i pod myszką. Zintegruj swój system contact center z bazą CRM. A może chcesz, by cyfrowy asystent uzupełniał i weryfikował dane w formularzach wykorzystując skany dokumentów? Korzyści dla klienta, więc i dla obrotów firmy widoczne po kilkunastu sekundach, Twój zwrot z inwestycji po kilku miesiącach.
Zapraszamy na darmowy webinar “Efektywne contact center“, który odbędzie się 17 grudnia 2020 o godz. 11:00.
👉 Zapisy dostępne pod tym linkiem.