Skip to content
Powrót

Więcej możliwości robotyzacji z SAIO

Nie sposób się nie pochwalić i odmówić sobie przyjemności poinformowania: Zostaliśmy Partnerem SAIO. Bycie za pan brat z doświadczeniami, technologiami i rozwiązaniami SAIO znacząco poszerza nasze możliwości w spełnianiu różnorodnych oczekiwań klientów w zakresie robotyzacji procesów biznesowych i otwiera nowe obszary do opracowywania korzystnych rozwiązań.

Nasz optymizm ma swój kod źródłowy w jakości rozwiązań i korzyści z ich zastosowania, bo nie tylko są nam dobrze znane, ale też – szczerze się przyznajemy – niejednokrotne łakomym okiem w ich stronę patrzyliśmy. Mamy spójną z SAIO filozofię działania, której podstawę stanowi przekonanie, że każda firma ma inne potrzeby. Dlatego tak ważne jest dopasowywania proponowanych rozwiązań RPA do indywidualnych wymagań. Jesteśmy głęboko przekonani, że rozwiązania SAIO znakomicie rozszerzą naszą ofertę.

Marka wspiera swój wizerunek graficzną apologią, w której litery z poszczególnych wyrazów składają się na akronim SAIO – SatiSfaction, Artificial, IntellIgence, InnOvation. Ale też moim zdaniem wprost, nie marketingowo, tymi słowami wizerunek buduje. Te właśnie słowa idealnie opisują ideę przewodnią marki, którą odczytuję następująco: Satysfakcja użytkownika będzie najpełniejsza, gdy procesy robotyzacji innowacyjnie wzbogacić o artificial intelligence.

Może ktoś nie kojarzy, że firma zaczęła działalność jako RoboPlatform. Teraz, z każdym okresem działalności coraz szybciej z sukcesami łączy doświadczenie zdobyte w robotyzacji procesów biznesowych (pierwotnie dla ING) z technologią sztucznej inteligencji. Czytelnik naszego bloga wie, jakie mamy spojrzenie na hiperautomatyzację i dlatego przywołanie tu tożsamej dla nas wizji przyszłości oraz przekonanie, że razem możemy szybciej zbliżać RPA do hiperautomatyzacji jest dla niego uzasadnione.

Ponieważ stosowanie rozwiązań SAIO przyspiesza procesy automatyzacji w uniwersalnych a szerokich obszarach, jak choćby księgowość, zakupy i sprzedaż, operacje, obsługa klienta, procedury Know Your Customer (KYC), IT czy HR, naturalnym jest, że korzysta z nich (i na nich) szybko rosnąca grupa klientów z różnych krajów i różnych branż, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych. I nasi klienci też będą.

Pozostaje mi napisać, że to tyle tytułem wstępu. Do innowacyjnych rozwiązań SAIO na pewno będziemy tu niejednokrotnie wracać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *